, Lundwall Sam King Kong Blues 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.W sekcji komputerowej, na piÄ™trach od dwudziestegopierwszego do dwudziestego szóstego, gdzie pracowali programiÅ›ci,infradzwiÄ™ki byÅ‚y najbardziej szkodliwe.WiÄ™kszość programistówstanowiÅ‚y kobiety i nikt nie przejmowaÅ‚ siÄ™ ich czÄ™stymi bólami gÅ‚o-wy i depresjami.Wszyscy wiedzieli p tych kobiecych bolÄ…czkach.Programistki pracowaÅ‚y nadal z nÄ™kajÄ…cymi je bezustannie bólamigÅ‚owy i depresjami, a margines bÅ‚Ä™du perforowanych przez nie kart90 wciąż wzrastaÅ‚.PerforowaÅ‚y karty i karmiÅ‚y nimi komputery.Prze-kazywana informacja miaÅ‚a wpÅ‚yw na miliardy decyzji podejmowa-nych na caÅ‚ym Å›wiecie.Wprowadzenie informacji do komputera powodowaÅ‚o, że nikt niemógÅ‚ wykryć miejsca powstania ewentualnego bÅ‚Ä™du.Nikt. XIIIPodarunek od Eulenspiegela dorÄ™czony zostaÅ‚ Anniki, jak zwykle,przez posÅ‚aÅ„ca.Dwóch mężczyzn zapukaÅ‚o do drzwi i weszÅ‚o bezsÅ‚owa, zataczajÄ…c siÄ™ pod ciężarem nowego szeÅ›ciokanaÅ‚owego au-diowizualnego odbiornika stereo marki  Scenji Hi-Fi, ze wszystki-mi ponadstandardowymi dodatkami.ByÅ‚ on ponadto wyposażony wbÅ‚yszczÄ…cy czterokanaÅ‚owy aparat wideo, wmontowany w imitacjÄ™szafki à la Ludwik XVI ze wstawkami z PCV udajÄ…cymi porcelanÄ™ zSevres.WyglÄ…daÅ‚o to stosownie, ponieważ reszta sprzÄ™tu mieÅ›ciÅ‚a siÄ™w cylindrycznym biurku i toaletce o markieterii à la Ludwik XVI,wykonanych z tworzywa styratron i wypolerowanych na bÅ‚yszczÄ…cymahoÅ„.Wszystkie trzy meble wyglÄ…daÅ‚y w tym pokoju ohydnie.PasowaÅ‚o to do Anniki, która byÅ‚a caÅ‚kowicie pozbawiona jakiego-kolwiek smaku.SprzÄ™ty stanowiÅ‚y kosztowne, znakomicie zrobione, dokÅ‚adne ko-pie rzeczywistego umeblowania antycznego Wersalu, dostÄ™pne tylkonajbogatszym i przeznaczone dla najwybredniejszych znawców.Eulenspiegel we wszystkim miaÅ‚ styl, nawet jeÅ›li dziaÅ‚aÅ‚ bez smakuczy sensu.To, co mieÅ›ciÅ‚o siÄ™ w Å›rodku, byÅ‚o równie wspaniaÅ‚e jakwystrój zewnÄ™trzny  prawdziwa aparatura japoÅ„ska, a nie tanieamerykaÅ„skie imitacje, których musieli używać zwykli ludzie.Anni-ki z radoÅ›ciÄ… zrolowaÅ‚a przedniÄ… część cylindrycznego biurka.Uka-zaÅ‚y siÄ™ lÅ›niÄ…ce przyciski, skale i krążki taÅ›m.Toaletka skrywaÅ‚aszeÅ›ciokanaÅ‚owy adapter  Scenji z gÅ‚owicÄ… Hounga.Najnowszymodel wyposażony byÅ‚ w urzÄ…dzenie żyrostabilizujÄ…ce i silnik JojukuDC ze stabilizatorem kontroli prÄ™dkoÅ›ci.92 Gdyby zajrzaÅ‚a do szczegółowego opisu technicznego, czego niezrobiÅ‚a, mogÅ‚aby siÄ™ dowiedzieć, że wzmacniacz taÅ›my dzwiÄ™kowejwyposażony jest w przedwzmacniacz Sentec z czuÅ‚oÅ›ciÄ… dostrojeniataÅ›my rzÄ™du 40 mV i rozdzielczoÅ›ciÄ… kanaÅ‚owÄ… lepszÄ… niż 90 dB A(odpowiednik 120 mV sygnaÅ‚u wyjÅ›ciowego).Moc wzmacniacza,drugiego elementu umieszczonego w cylindrycznym biurku, osiÄ…gaÅ‚a80 W na kanaÅ‚ każdego z szeÅ›ciu gÅ‚oÅ›ników  Scenji Hi-Fi o zakre-sie czÄ™stotliwoÅ›ci od 50-12 do 500 Hz, co w opinii niezbyt wybred-nych producentów odpowiada jakoÅ›ci Hi-Fi.Innym istotnym dlamelomana szczegółem byÅ‚o, wedÅ‚ug instrukcji, specjalnie zaprojek-towane i doÅ‚Ä…czone do odbiornika krzesÅ‚o do sÅ‚uchania à la LudwikXVI z oparciem w ksztaÅ‚cie liry.Nazwano je inaczej krzesÅ‚em roz-koszy.SiedziaÅ‚o siÄ™ na nim okrakiem, wspierajÄ…c ramiona na wyÅ›cie-Å‚anym oparciu.Używane poczÄ…tkowo do Å›ledzenia gry w karty, byÅ‚oteraz nieodzowne dla miÅ‚oÅ›nika muzyki, który musiaÅ‚ siedzieć nanim okrakiem, by w peÅ‚ni rozkoszować siÄ™ dzwiÄ™kiem, pÅ‚ynÄ…cym zszeÅ›ciu kanałów.KrzesÅ‚o to, podobnie jak reszta odbiornika, stanowiÅ‚o kopiÄ™ dzieÅ‚wybitnego, jednego z najwiÄ™kszych we Francji, stolarza Jean HenriRiesenera (1734-1806), wytwarzajÄ…cego meble.WykonaÅ‚ wspanialeich okazy do Chateau de Saint-Cloud Marii Antoniny.Sześć szkatu-Å‚ek mieszczÄ…cych gÅ‚oÅ›niki byÅ‚o dla odmiany kopiami pewnej zÅ‚otejszkatuÅ‚ki innego znanego stolarza Adama Weisweilera (obecnie wKolekcji Wang-Tse w Pekinie).Anniki ustawiÅ‚a to wszystko pieczoÅ‚owicie w swoim pokoju jakotrwaÅ‚Ä…, aczkolwiek obrzydliwÄ… pamiÄ…tkÄ™ krótkiego spotkania w pew-nym zauÅ‚ku.WÅ‚Ä…czyÅ‚a odbiornik, poÅ‚ożyÅ‚a stos pÅ‚yt na obrotowytalerz i zasiadÅ‚a na krzeÅ›le rozkoszy.Kiedy z szeÅ›ciu gÅ‚oÅ›ników93 popÅ‚ynęły pierwsze grzmiÄ…ce dzwiÄ™ki, sÄ…siad zza cienkiej Å›cianyobudziÅ‚ siÄ™ z krzykiem z popoÅ‚udniowej drzemki.WywiÄ…zaÅ‚ siÄ™ krót-kotrwaÅ‚y pojedynek na gÅ‚osy.Pięści i histeryczne wrzaski walczyÅ‚y zmuzykÄ… potężnej orkiestry rozrywkowej, wzmacnianÄ… setkami pra-cowitych tranzystorów i stabilizatorów obwodów.SÄ…siad, co byÅ‚ozresztÄ… do przewidzenia, przegraÅ‚ i jak burza wybiegÅ‚ na stosunkowospokojnÄ… ulicÄ™.Anniki nie przejęła siÄ™ tym.Jako ambitna gwiazdka InterFilmu zawarÅ‚a przyjaznie z paromaproducentami pÅ‚yt w dziale nagraÅ„.Kilku z nich, urodzonych podznakiem Barana, zostaÅ‚o krótkotrwaÅ‚ymi, lecz niezwykle namiÄ™tnymijej kochankami.InterFilm posiadaÅ‚ studia nagraniowe, jedne z naj-wiÄ™kszych w kraju.WypluwaÅ‚y one niezliczonÄ… liczbÄ™ pÅ‚yt muzykipop, adresowanych do rzesz nastolatków i starszych sÅ‚uchaczy.DladorosÅ‚ych produkowano istne koszmary  mÄ™skie chóry i przebojesprzed trzydziestu czy czterdziestu lat.Za to muzyka mÅ‚odzieżowabyÅ‚a wspaniaÅ‚a.InterRec SA przewodziÅ‚o na rynku wypuszczajÄ…cnagrania najbardziej cenionych super gwiazd, wyżyÅ‚owanych do cnadiabelskimi kontraktami.Anniki miaÅ‚a okazaÅ‚Ä… kolekcjÄ™ nagraÅ„ ze-spoÅ‚u  Czerwona Rewolucja Proletariacka  setek pierwszorzÄ™d-nych piosenek, w których przenikliwe mÅ‚odzieÅ„cze gÅ‚osy wykrzyki-waÅ‚y hasÅ‚a: Proletariusze Å‚Ä…czcie siÄ™! WÅ‚adza w rÄ™ce ludu! Zmierćburżuazji! OdbywaÅ‚o siÄ™ to przy akompaniamencie bezbÅ‚Ä™dniegrzmiÄ…cych orkiestr i zawodzÄ…cych chórów, zÅ‚ożonych z grupekjasnowÅ‚osych dziewczÄ…t o goÅ‚Ä™bich oczach, ubranych w najmodniej-szym egzystencjalnym stylu.Zespół  Rewolucja Proletariacka byÅ‚ na fali już od dziesiÄ™ciu lat [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • anikol.xlx.pl